Bedrijfskundig Adviseur (junior)
Dit ga jij doen
In deze afwisselende functie ga je ervaren wat er komt kijken bij het adviseren en ondersteunen van organisaties bij uiteenlopende bedrijfskundige vraagstukken. Deze vraagstukken kunnen sterk variëren; van het oplossen van financiële vraagstukken tot het verbeteren van interne processen, wat vraagt om een flexibele en nieuwsgierige houding. Je zult werken voor verschillende klanten in de sectoren zorg en overheid en daarmee is geen enkele dag hetzelfde. We bieden je een dynamische werkomgeving waarin je je verder kunt ontwikkelen en jezelf kunt uitdagen om telkens nieuwe vaardigheden te leren.
Je werkt samen met een team van adviseurs om deze verschillende vraagstukken samen op te lossen. Flexibiliteit en pro activiteit zijn hierbij essentieel; je stelt vragen, denkt mee met de klant en zoekt altijd naar de beste oplossing. Wij zorgen voor begeleiding op maat en ondersteunen je in je groei, zodat je je kennis kunt inzetten om organisaties te helpen hun middelen efficiënt en effectief in te zetten.
Concreet betekent dit dat je:
- Analyseert en advies geeft over (financiële) processen bij zorginstellingen, bijvoorbeeld door het opstellen van begrotingen of het doorlichten van financiële rapportages.
- Ondersteunt bij het verbeteren van interne werkprocessen bij overheidsorganisaties, bijvoorbeeld door het stroomlijnen van administratieve taken of het verbeteren van de efficiëntie binnen afdelingen.
- Meehelpt bij het implementeren van nieuwe systemen of tools die de bedrijfsvoering optimaliseren, bijvoorbeeld door een nieuw softwaresysteem voor klantbeheer in te voeren.
- Werkt aan de ontwikkeling van strategische rapportages en analyses die klanten helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen, bijvoorbeeld door het opstellen van risicobeoordelingen of kosten-batenanalyses.
- Deelneemt in projectteams om specifieke vraagstukken voor de klant te onderzoeken en op te lossen, bijvoorbeeld door het maken van voorstellen voor procesoptimalisatie of door het uitvoeren van benchmarking analyses.
Binnen gzicht werken we met adviseurs die breed inzetbaar zijn. Dit betekent dat jij niet alleen aan opdrachten werkt die direct gerelateerd zijn aan bedrijfskundige vraagstukken, maar ook aan opdrachten die hier indirect mee te maken hebben of nét buiten dit vakgebied vallen. We zoeken een adviseur die flexibel en nieuwsgierig is en zijn of haar kennis ook in bredere zorg- en overheidstrajecten wil inzetten.
Wie ben jij en wat breng je mee?
Wij willen niet alleen weten wat je kan, maar ook wie je bent. We zoeken iemand die goed past bij onze cultuur en waarden. Je hebt een hands-on mentaliteit, pakt problemen aan en ziet uitdagingen als kansen om te leren en te groeien. Je bent een teamspeler en krijgt energie van een positieve samenwerking met zowel collega’s als klanten. Het oplossen van vraagstukken en het verbeteren van processen geeft jou energie.
Jij herkent jezelf in de volgende punten:
- Hebt een afgeronde WO-opleiding met raakvlak op het gebied van financiën en/of bedrijfsvoering, zoals de studie (Technische) Bedrijfskunde, Economie en Bedrijfseconomie, International business, Accountancy & Control
- Hebt een flexibele werkhouding en sterke communicatieskills
- Hebt een sterk analytisch vermogen
- Hebt de wil om persoonlijk en professioneel te groeien
- Beheerst de Nederlandse taal professioneel in woord en geschrift
- Hebt de bereidheid om te reizen
Wat krijg je ervoor terug?
Vind jij het leuk om met een enthousiast team mee te bouwen aan de toekomst van zorg en overheid? Dan ben je bij gzicht zeker op je plek. Je kunt je ontwikkelen en krijgt alle ruimte om te groeien. Verder bieden we je:
- Afwisselende opdrachten bij verschillende organisaties in de zorg of bij de overheid
- De mogelijkheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven met behulp van coaching (on the job) en/of diverse trainingen
- Een vast salaris tussen €3.100 – €4.100 (afhankelijk van je ervaring en functie bij indiensttreding) op basis van een 40-urige werkweek
- Flexibele werkplekken met een gezonde balans tussen werken bij de klant, thuiswerken en op kantoor in Ede
- Een laptop en budget van € 50,-/maand voor een abonnement en bijbehorende telefoon
- Vergoeding van maximaal € 200,- voor een representatieve (laptop)tas
- Een goede, duurzame mobiliteitsregeling; de keuze uit verschillende opties zoals een (elektrische) leaseauto, reizen met het OV of een kilometervergoeding voor een privéauto
- 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, 8,33% vakantiegeld
- De mogelijkheid om 5 extra vakantiedagen per jaar bij te kopen
Wij zijn gzicht
Het is onze droom om zorgorganisaties en overheden te helpen bij het mogelijk maken van behandeling, verzorging en ondersteuning van hun cliënten en inwoners. Onze visie is om een toonaangevende speler te zijn in ons vakgebied en een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving.
Wij onderscheiden ons door onze focus op acceptatie en duurzame groei voor onze klanten. We werken samen met onze klanten, collega’s en partners op basis van vertrouwen en in een veilige en aangename werkomgeving waarin ontwikkeling centraal staat. We zijn wendbaar en kunnen snel reageren op de uitdagingen van onze klanten, zowel nu als in de toekomst.
Onze gezichten zijn gedreven, leergierig, sympathiek, eerlijk, menselijk, open en optimistisch. Ze zijn gepassioneerd over hun werk en ze willen een verschil maken in de wereld.
We zijn professioneel en collegiaal én nog klein genoeg voor prettige korte lijnen, waardoor je snel kunt schakelen en echt impact kunt maken. Daarnaast bieden we veel kansen om te blijven groeien! Dit doe we graag samen met elkaar, voor elkaar en onze klanten.
Kom jij ons team versterken?
Past bovenstaande omschrijving bij jou? Dan horen we graag van je. Neem contact op met een van de leukste, meest betrokken en dynamische adviesbureaus van Nederland. We gaan graag in gesprek met leergierige en eigenwijze mensen die bij ons passen. Vertel ons in een motivatiebrief wat je aanspreekt aan deze functie! Stuur deze samen met je CV naar contact@gzicht.nl of neem voor meer informatie contact op met Charlotte Verboom of Gerde Hartmans.
Meer werkervaring? Kijk dan eens bij onze vacatures voor medior adviseur of senior adviseur.